Pap displays

 


Mulighederne er der og potentialet er stort.

76% af alle supermarkedsindkøb er ikke planlagte; og undersøgelser viser at 90% af forbrugerne
shopper uden om indkøbsliste. 66% af forbrugerne angiver at instore promovering, pap displays
og emballagedesign har betydning for deres endelige beslutning om køb.

 


PAP DISPLAYS – skaber synlighed og øger salget

MPI Instore Solutions designer og producerer pap displays, der hjælper med at forstærke dit salg i butikken.

Både via salgsfremmende kommunikation og grafik der styrker dit brand.

 

Holdbare og praktiske løsninger
I udviklingen af vores pap displays lægger vi stor vægt på at løsningen er praktisk håndterbar for butikspersonalet og  vores kunders salgskonsulenter.  Vi har stor erfaring med, hvilke løsninger der efterspørges og får placering i butikkerne.

 

Fleksibel print i høj kvalitet
Vi tilbyder variabel print på vores displays – også i mindre mængder. Vores printteknik sikrer høj kvalitet og farveægthed. Grafikken på pap displayet tilpasses dine ønsker – og vi hjælper gerne med udarbejdelsen af professionelt layout – med fokus på dit brand og i tråd med eventuelle guidelines. 

 

Displays til alle formål
Vi har flere former for displays – gulvdisplays, spyddisplays, kvart-, halv- og helpalledisplays, borddisplays, hængedisplays etc. Samtidig har vi en lang række gennemtestede og prisvenlige standardløsninger.

 


 

Kontakt mig gerne for en snak om, hvordan jeg bedst kan hjælpe dig.

 

eller 

 

 

Venlig hilsen Brian Frederiksen, salgschef

 

 


Hvad er fordelene ved pap displays?

Pap displays

 

Holder omkostningerne nede
Omkostningerne ved produktion af pap displays er forholdsvis lave sammenholdt med andre typer af displays.

Samtidig giver det mulighed for lavere ordremængder.

 

Variabel print giver nye muligheder
Du kan få variabel print på dine displays – hvilket egner sig til f.eks kampagner, sæsonbaserede løsninger o.s.v.

 

Fokus på din branding
Displays styrker din branding og visuelle identitet ved hjælp af genkendelige farver og grafiske elementer.

Forbrugeren oplever derfor en rød tråd, som skaber tillid og købelyst.