Kampagne kuber RedBull
RedBull Formula 1

Udvikling | Design | Produktion | Logistik

Del nuShare on LinkedInPin on Pinterest
Digitalprintet emballage
Instore_pap_elipser_RedBull
Instore_pap_POS_formel1_RedBull
Instore_pap_pole-top_RedBull

POS

 

 

POS kampagne for RedBull

76% af alle supermarkedsindkøb er ikke planlagte; og undersøgelser viser at 90% af forbrugerne shopper uden om indkøbsliste. 66% af forbrugerne angiver at instore promovering, pap displays og emballagedesign har betydning for deres endelige beslutning om køb.

 

POS eller (Point-of-sale) er trykte materialer der skaber opmærksomhed i butikkerne. Det er en meget effektiv måde at brande et produkt på og gøre kunderne opmærksomme på brandet. Point of Sale er med til at skabe købelyst og opfordre til impulskøb/ikke planlagte indkøb. 

 

Det har vi hjulpet RedBull med:

Formel 1 – større bliver det ikke, hvis man er motor entusiast! Udvikling, design og produktion af Redbull’s detail-kampagne i forbindelse med lancering af deres nye formel 1 bil. Artwork i Redbull’s velkendte univers. Easy to set-up racecar med produkteksponering, kuber, portal, hyldesvirper, gulvklæb, displaypole. Alt kit pakket, klar til opsætning af konsulenten i butikken.

 

Se flere eksempler på POS – f.eks. denne kampagne for RedBull